יום שלישי, 27 ביוני 2017

עליה לקברו של השליח הרב זלמן הכהן אבעלסקי




מרחבי הארץ והעולם הגיעו ובאו בני משפחתו, בניו ונכדיו, בטיסה במיוחד ממדינת השליחות מולדובה הגיע רעייתו הרבנית השליחה תבלחט"א מרת לאה אבעלסקי הרבנית הראשית למדינה. ובנה מ"מ אביו השליח הרה"ח יוסף יצחק הכהן אבעלסקי. שלוחים ממדינות חבר העמים, נציגות מיהודי קישינב, ויוצאי מולדובה, הגיעו במסירות למעמד התפילה המיוחד, כמו גם תלמידיו ומקורביו ובוגרי ישיבת תומכי תמימים בקישינב.

תחת אבטחה כבדה ובאוטובוסים ממוגנים נסעו לחלקת חב"ד בהר הזיתים להעתיר בתפילה בקברו הק' של זקן השלוחים, בשליחויות רבותינו נשיאנו, משרידי 'דור דעה', עלו לקברו בהר הזיתים בחלקת חב"ד ו' בירושלים, לרגל יום היארצייט השלישי בכ"ט סיון של הרב זלמן אבעלסקי, ביום היארצייט עלו יהודים רבים לקברו, שם עמדו בתפילה מתוך בקשת הגאולה האמיתית והשלימה בקרב בימינו תיכף ומיד ממש.

רבים מצאצאיו מרחבי הארץ ומחוץ לארץ, רבנים, ראשי ישיבות, שלוחים, משפיעים מנהלי מוסדות ועסקני ציבור, יחד עם השלוחים למדינת מולדובה וידידים, משפחתו הרבה והענפה, שלוחים, אישי ציבורי עסקנים, ואישי חינוך, ראשי ישיבות העוסקים כולם במסירות בהכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו.

יחד התאספו לאמירת פרקי תהילים ואותיות שמו זלמן טובי', קדיש, ובקשת הגאולה השלימה, והכרזת הקודש מתוך אמונה שבקרוב ממש נזכה להתראות עם ראש משפחתם הענפה השליח הרב זלמן אבעלסקי ואביהם הרוחני של יהודי מולדובה ורומניה, כאן להר הזיתים מול מקום המקדש, מהרה יבנה במהרה בימינו ותיכף ומיד ממש.


לאחר אמירת פרקי התהילים, אותיות השם ונשמה, פרקו של הרבי, ופרקו של השליח, ולומר קדיש לזכות נשמת האיש שעומד במשך עשרות בשנים בראש המהפכה היהודית ליהודי חבר העמים, ומהפכת החינוך החב"די בארץ הקודש, בכוחו הגדול של רבינו שליט"א.
נערכה אמירת "קדיש" מרוממת על ידי בנו מ"מ, הרב יוסף יצחק הכהן אבעלסקי, השליח והרב הראשי למולדובה, יהודי מולדובה החשים יתומים, ומריגישים כל יום את אובדן אביהם, אביהם הרוחני, אמרו גם קדישים יהודים יקרים מנציגות מיוחדת של יהודי מולדובה ויוצאי מולדובה ברחבי תבל, החשים יתומים באובדן אביהם אמר קדיש על רבם הנערץ, הכרזת "יחי אדוננו" מרומות ומרגשת של בקשת התגלותו המלאה של המשלח אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש.



בעליה לקברו העלו את פועלו הרב של השליח הבלתי נשכח שבמסירות נפש ממש במגוון שלחויות חייו, מקושר בכל נימי נפשו אל אילנא דחיי, לנשיא הדור כ"ק אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, ולרבותינו נשיאנו אדמו"רי נשיאי חב"ד.

בסיום בקשו על קברו של השליח והרב הראשי למדינה, בנו ומ"מ הרב יוסף יצחק הכהן אבעלסקי, ביקש את ברכה והצלחה המשך והצלחת השליחות במדינת מולדובה בירתה קישינב וכל מרחבי המדינה והמשך השליחות כרצונו של השליח אביו היקר. עדי הגאולה האמיתית והשלימה תכיף ומיד ממש, ומתוך המשך הדאגה לכל צורכי היהדות ימשיכו להתנהל כפי רצונו של הרב והשליח, בידי משפחתו הענפה. אשת השליח תבדלחט"א הרבנית מרת לאה אבלסקי השליחה והרבנית של מולדובה, יחד עם בניו בנותיו וחתניו היקרים, ביקשו אף הם הצלחה רבה בכל השליחות ברחבי המדינה על ידי המשפחה כהוראת הרבי, מתוך הרחבה בגו"ר ותיכף ומיד לחזות ולזכות בגאולה האמיתית והשלימה נאו, מתוך שירת "יחי אדוננו" לקראת הגאולה השלימה ותחיית המתים בקרוב ממש.

לסיום בישר על קברו של השליח והרב הראשי למדינה, נכדו של הרב הראשי למולדובה, הרב זלמן אבעלסקי, הרב מנחם מענדל זלמנוב, על מבצע מעשים טובים רחב היקף שנערך ליהודי קישינב ומולדובה, כמו גם ליוצאי מולדובה ברחבי ארץ הקודש ויוצאי חבר העמים, וברחבי תבל, יהודים יקרים אלו מתחזקים בשמירת תורה ומצוות ולימוד בשורת הגאולה, לזכות נשמת השליח, ולהתגלותו המיידית של הרבי שליט"א, עוד ביקש ברכה והצלחה לשליחות במדינת מולדובה ובירתה קישינב וכל מרחבי המדינה, שיערכו כפי ולנחת רצונו של השליח הרב זלמן אבעלסקי, כפי שתבע ייסד התווה וחינך.

בנוסף לזאת ביקש ברכות עבור רבים מיהודי קרית גת שביקשו להתפלל להצלחתם הרואים ברבי זלמן אבעלסקי כאיש קדוש מרוממם מעם, בנוסף להחלטות ומעשים טובים שלקחו על עצמם. עוד בקיש הצלחה בשליחותו ברחבי מדינות חבר העמים, והצלחה בכל פרטי השליחות לנחת רוח המשלח.

תלמידים ומושפעיו של השליח אמרו בארשת רצינות את מאמרו הראשון של אדמו"ר שליט"א אותו חי בדבקות ודרש ולימוד את באי ומבקרי בית הכנסת הגדול בקישינב חב"ד ליובאוויטש ללמדו בעל פה, עד היום בוגרים רבים של ישיבת תומכי תמימים בקישינב, ומתפללי בית הכנסת זוכרים את לימודם והשיעורים הנפלאים, וגם בקברו חזרו על המאמר בעל פה ברצינות ובבהירות מפליאה.

רבים הדליקו נרות והוסיפו בעוד החלטות טובות לזירוז הגאולה השלימה.

הרב זלמן אבעלסקי כחיל שנפל בקרב נפטר בשליחות המלך במדינת שליחותו מולדובה, פעל ללא לאות להפצת בשורת הגאולה מתוך שטורעם מיוחד ונדיר. יוצאי חלציו דור ישרים מבורך, משפחה ענפה ומפוארת של בנים ובני בנים, עוסקים בשליחות אדמו"ר שליט"א מנהלי מוסדות, שלוחים, ראשי ישיבות ואישי חינוך.

ויה"ר יקויים היעוד במהרה בימינו ו'הקיצו ורננו' והוא בתוכם תיכף ומיד ממש.


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה