יום שלישי, 27 ביוני 2017

יהודים רבים עלו לתפילה בקברו של הרב שקיבל כוח לברך יהודים מהרבי מחב"ד



 יהודים רבים ובקרב אלפי בוגרי החינוך הטהור שהצמיח דור של רבנים, ציינו בכ"ט סיון שלוש שנים לפטירת רבי זלמן אבלסקי  הרב הראשי למולדובה ושליח רבותינו נשיאנו במגוון שליחויות מתוך מסירות נפש ממש גאון עצום תלמיד חכם בנסתר ובנגלה.


בקהילות היהודיות במדינת מולדובה, וברחבי מדינות חבר העמים ובקרב אלפי תלמידיו ברחבי תבל ובישראל מציינים את יום השנה של אחד מגדולי הרבנים בדורנו, שליחו של הרבי מליובאוויטש במולדובה במשך למעלה מ25 שנה, לצד שליחויות רבות נוספות למען חינוך ילדי ישראל, אנשים נשים וטף מתוך מסירות נפש, ופעולות מעוררות השתאות, להכניס בלב עם ישראל הער את דרך ישראל סבא מתוך שמחה וחיות בתורה ומצוות.
הרב זלמן הכהן אבעלסקי הקים עולה של תורה, הפיח את החיים היהודיים לאחר שנות הרס של השואה האיומה ושלטון הקומוניסטיים הנוקשה. שלוחם הנאמן של אדמו"ר מוהריי"צ, והאדמו"ר מליובאווויטש, תלמיד חכם בנסתר ובנגלה. איש חסד וחינוך בדרכו של אהרן הכהן אוהב שלום ומקרב את הבריות לתורה.
הרב זלמן טוביה הכהן אבעלסקי מזקני שלוחי חב"ד ברחבי העולם, הכהן הגדול מאחיו, שקיבל מרבו, הרבי מחב"ד, ברכה מיוחדת שיהיה לו הכח לברך יהודים בשמו, ואכן ברכותיו חוללו ניסים ונפלאות בכוחו של הרבי מליובאוויטש.
גם היום ממשיכים יהודים מכל הגוונים לעלות לקברו המיוחד להתפלל ולבקש על יקריהם לישועות ברכות והצלחות, בציונו הק' בהר הזיתים שבירושלים מול מקום המקדש מהרה יבנה במהרה בימינו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה